przejdź do Sochaczew.pl
345233 odwiedzin

biologia

A A A
Materiały z biologii dla klas 8d i 8e

13.05.2020 Biologia klasy 7
https://tiny.pl/7tfkg

13.05.2020 Biologia klasy 8a, 8b, 8c
https://tiny.pl/7tfns
Biologia 08.05.2020r. - p. S. Palasik
07.05. SP SPRAWDZIAN KLASY 7.pdf


Biologia 06.05.2020r. - p. S. Palasik

06.05.2020 Biologia klasy 7
06.05.biologia klasy 8a, 8 b, 8 c

Materiały z biologii dla klas 8d i 8e
06.05. biologia_wojtanowicz_8d-8e.pdf

Biologia 29.04.2020r. - p. S. Palasik

Materiały klasa 8a, 8 b i 8 c 
Uwaga w prezentacji macie dwa Hiperłącza do kart pracy 
 materiały dla klas 7
Uwaga w prezentacji macie trzy Hiperłącza z zadaniami do wykonania.


Materiały z biologii dla klas 8d i 8e

29_04_biologia_wojtanowicz_8d-8e.pdf 


Biologia 22.04.2020r. - p. S. Palasik

materiały dla klas 7

https://tiny.pl/7xlls

https://tiny.pl/7xll3

materiały dla klas 8

https://tiny.pl/7xl49

 

Materiały z biologii dla klas 8d i 8e

22_04_biologia_wojtanowicz_8d-8e.pdf


Biologia 15. 04. 2020 r. - p. S. Palasik

materiały dla klas 7

https://tiny.pl/7qlrb

materiały dla klasy 8a, 8b i 8c

https://tiny.pl/7qll7

Materiały z biologii dla klas 8d i 8e

15_04_wojtanowicz_biologia_8d-8e.pdf


Biologia 08.04.2020 p. S. Palasik

 
klasa 8a,b,c
klasa 7a,b,c,d,e
Bardzo dziękuję za całą pracę i życzę spokoju a przede wszystkim zdrowia na nadchodzące święta. 

Materiały z biologii dla klas 8d i 8e
Materiały z biologii dla klas 8d i 8e

26.03.2020 klasa 8a,8b i 8c Biologia.pdf

26.03.karta pracy klasa 8a,8b i 8c biologia.pdf

26.03.20


Materiały z biologii dla klas 8d i 8e

23-03-wojtanowicz-8d_8e-biologia.pdf



Materiały dla klasy 8a, 8b, 8 c

Drodzy Moi Uczniowie klas ósmych
Doskonale wiecie, że po powrocie czeka nas praca klasowa z działu  „Genetyka” - klasa 8a i 8 b. W celu utrwalenia wiadomości z tych tematów przesyłam Wam dane do wyćwiczenia i tym samych świetnego przygotowania do sprawdzianu. Proszę w wyszukiwarce internetowej wpisać: join my quiz.com a następnie otworzyć stronę i wpisać kod do gry – 46 80 62 Zanim przystąpicie do rozwiązania zadań wpiszcie swoje imię i pierwszą literę nazwiska a także klasę .  Macie ograniczoną ilość czasu na udzielenie odpowiedzi (około 30 sekund). Zadania są typu zamkniętego z możliwością wyboru jednej lub kilku dobrych odpowiedzi. Czas na rozwiązanie testu macie wyznaczony do 25. 03.2020 do godziny 20:00.

Uczniowie klasy 8 c pomimo napisanego testu przećwiczcie sobie jeszcze raz te zagadnienia.
Czekam na Wasze prace………………….

Buziaki  :) 


Klasa 8a, 8b, 8c 

Witam Was serdecznie  uczniowie klas ósmych.

Przesyłam materiały do samodzielnej realizacji w czasie naszej wspólnej nieobecności.

Proszę o analizę wiadomości zamieszczonych w podręczniku, dwie jednostki lekcyjne:

1) Ewolucja i jej dowody.

2) Mechanizmy ewolucji.

 

Po analizie wiadomości podręcznikowych proszę o pisemne wykonanie poniższych zadań 
w zeszycie przedmiotowym:

Polecenie 1.

1 a. Korzystając z różnych źródeł informacji podaj znaczenie pojęcia ewolucja oraz wyjaśnij czym jest ewolucja biologiczna.

2 b. Podaj przykłady bezpośrednich dowodów ewolucji.

3 c. Wyjaśnij, dlaczego szczepionka przeciw grypie stosowana w ubiegłym roku jest nieskuteczna 
w roku bieżącym.

 

Polecenie 2.

2 a. Wyjaśnij, czy cecha korzystna do przetrwania w danym czasie i środowisku okaże się korzystna także w przyszłości.

2 b. Opisz, jak działa dobór naturalny.

2 c. Opisz, na czym polega dobór sztuczny i podaj kilka jego przykładów.

Życzę Wam miłej  i efektywnej pracy i liczę na szybkie nasze, wspólne spotkanie w szkole.

Pozdrawiam Sylwia Palasik :)

 

Klasy 7

 

Witam Was serdecznie  uczniowie klas siódmych

Przesyłam materiały do samodzielnej realizacji w czasie naszej wspólnej nieobecności.

Proszę o analizę wiadomości zamieszczonych w podręczniku, cztery jednostki lekcyjne:

 

1) Mechanizm wymiany gazowej.

2) Higiena i choroby układu oddechowego.

3) Budowa i działanie układu wydalniczego.

4) Higiena i choroby układu wydalniczego.

 

Po analizie wiadomości podręcznikowych proszę o pisemne wykonanie poniższych zadań 
w zeszycie przedmiotowym:

 

1)Wyjaśnij, na czym polega rola przepony i mięśni międzyżebrowych w wentylacji płuc. 

2) Przypominam, iż chętni uczniowie mogą wykonać model klatki piersiowej  (instrukcja w internecie).

3) Wymień narządy, które współpracują w wytwarzaniu i wydalaniu moczu. Wyjaśnij ich rolę
4) Wyszukaj w słowniku termin defekacja. Wyjaśnij, na czym polega różnica pomiędzy defekacją a wydalaniem. Wymień układy narządów, w których zachodzą wymienione procesy.

 

Życzę Wam miłej  i efektywnej pracy i liczę na szybkie nasze, wspólne spotkanie w szkole.

Pozdrawiam Sylwia Palasik :)


 

    materiały z biologii dla klas 8d i 8e ochrona_8d_8e.pdf  

kontakt
imię i nazwisko
adres e-mail
wiadomość