przejdź do Sochaczew.pl
340644 odwiedzin

p. K. Buczek

A A A

 

Praca zdalna z j.angielskiego - 25.05 - K.Buczek 

kl. 3a http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/3.15

kl. 2b i 2c http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/2.15

kl. 7  http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/7.15

25.05. K.Buczek_j.angielski_kl.7.pdf


Praca zdalna z j.angielskiego - 22.05 - K.Buczek 

kl. 3a http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/3.14

kl. 2b i 2c http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/2.14

kl. 7  http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/7.14

 

Uczniowie klas siódmych, którzy nie mają możliwości rozwiązywania ćwiczeń online, wykonują poniższe polecenia: 

  •   Otwórz podręcznik na str. 102 (żółta książka) i zapisz w zeszycie temat lekcji.

 Topic: An email with an invitation.

  • Dziś nauczycie się jak napisać email z zaproszeniem w języku angielskim.
  •  Przeczytajcie przykładowe emaile i ustnie odpowiedzcie na pytania: Which events would you like to go to? Why?
  • Przeczytajcie zdania z tabelki w ćw. 2. Czy potraficie przetłumaczyć je na j. polski?
  • Korzystając z przykładów zawartych w podręczniku napiszcie email, w którym zaprosicie kolegę lub koleżankę na jakieś wydarzenie (koncert, mecz, film…) Zapytajcie kolegę czy nie jest zajęty, opiszcie co to będzie za wydarzenie, kiedy i gdzie się odbędzie i co tam będziecie robić.
  • Zdjęcia wykonanych ćwiczeń wyślij na adres j.angielski.sp6@gmail.com do 26.05.2020

 


Praca zdalna z j.angielskiego - 18.05 - K.Buczek 

 

kl. 3a http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/3.13

kl. 2b i 2c http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/2.13

kl. 7   http://linoit.com/users/jangielski_sp6/canvases/7.13

 

Uczniowie klas siódmych, którzy nie mają możliwości rozwiązywania ćwiczeń online, wykonują poniższe polecenia: 

  •   Otwórz podręcznik na str. 90 (żółta książka) i zapisz w zeszycie temat lekcji.

 Topic: Verb and noun collocatins.

  • Dziś będziemy mówić o kolokacjach, czyli parach słów lub zwrotów, które często występują razem i brzmią naturalnie dla rodzimych użytkowników języka.
  •  Zapisz w zeszycie słówka z pierwszego ćwiczenia, a następnie przetłumacz je na j.polski. Możesz skorzystać ze słowniczka ze str. 126
  • Przyjrzyj się obrazkom w ćw. 2. Czy potrafisz połączyć je z wyrażeniami z ćw. 1?
  • Obowiązkowo wykonaj w zeszycie ćw. 3 str. 90. Wybierz słowa, które najlepiej uzupełnią zdania. Dodatkowo możesz zrobić ćwiczenie 4.
  • Zdjęcia wykonanych ćwiczeń wyślij na adres j.angielski.sp6@gmail.com do 26.05.2020

kontakt
imię i nazwisko
adres e-mail
wiadomość