przejdź do Sochaczew.pl
368905 odwiedzin
Morze, ach morze.. Wycieczka klasy 2c

Wrzesień za nami. Niektórzy uważają, że minął szybko, inni twierdzą, że to dopiero 4 tygodnie nauki. Klasa 2c zdążyła już w tym czasie wyjechać na tygodniową wycieczkę edukacyjną do Kołobrzegu.

21 września o 7 rano wyruszyliśmy autokarem na wycieczkę – cel Kołobrzeg.

Podróż minęła nam bardzo szybko. W autokarze rozmawialiśmy o muzyce, facebooku oraz o kolegach i koleżankach, którzy nie dali się namówić na wyjazd. Trochę spaliśmy, trochę wygłupialiśmy. W godzinach popołudniowych zajechaliśmy na miejsce. Jeszcze tego samego wieczoru poszliśmy na spacer po plaży. Mieliśmy okazję zwiedzić wspaniale oświetlone molo.

Następnego dnia zwiedzaliśmy Kołobrzeg. Poznaliśmy jego historię, zwiedziliśmy Bazylikę Najświętszej Marii Panny, gdzie wjechaliśmy na górę wieży i obejrzeliśmy wspaniałą panoramę miasta. Odwiedziliśmy również latarnię morską i Muzeum Minerałów.

Następnego dnia pojechaliśmy do Międzyzdrojów. Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się Muzeum Figur Woskowych. Przechadzając się między znanymi postaciami każdemu coraz szerzej otwierały się oczy ze zdumienia.

Kolejnym celem było Świnoujście i przeprawa promowa do miasta.

„Każdego dnia poznawaliśmy coś nowego” – opowiadali uczniowie.

Dodatkowo zadaniem drugoklasistów było zabranie ze sobą książki od biologii. W wyznaczonym przez opiekunów czasie uczniowie uczyli się o chełbi modrej i innych stworzeniach zamieszkujących Morze Bałtyckie. Poza tym na plaży mieliśmy wiele okazji zobaczyć meduzy a nawet ich dotknąć.

„Wycieczkę uważamy za udaną. Już nie możemy doczekać się kolejnej”  - z uśmiechem uczniowie podsumowali wyjazd.